Priser Startmilen

• Elias Z
  • Elias Z Profilbild Författare till inlägg
  • Elit Forummedlem
  • Elit Forummedlem
Mer
15 mar 2013 06:32 #1514 av Elias Z
Priser Startmilen skapades av Elias Z
Jag har funderat lite på vad man ska köpa, men tänkte att jag slänger ut en tråd så kan vi kanske inspirera varandra lite.

Jag som är ny ar lite dålig koll, vad har legat på prisbordet tidigare år?

Jag tycker det är lätt att bara tänka löpning, men jag kan också tänka mig att de flesta som springer Startmilen är rätt kitade och i regel köper det som man för stunden saknar för att kunna hålla igång med sin träning.

Då är ju presentkort bra som kan nyttjas lite senare.

Kom gärna med mer förslag, jag är lite villrådig och det vore kul att höra hur ni andra tänker.

Tips, jag har själv tänkt kolla med jobbet om dom kan sponsra med nåt pris kanske fler kan göra?

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
15 mar 2013 20:14 #1515 av Helene N
Svar från Helene N i ämnet Priser Startmilen
Jag har i år tänkt att skänka en "matkorg". Jag har en stor tom korg här hemma som jag tänker fylla med frukt, godis, specerier m.m. Det brukar vara ett uppskattat pris där man inte riktigt vet vad man får förrän man kommer hem och packar upp allt.
Jag vet att andra år har endel skänkt liknande priser men även med lite andra innehåll, tex en necessär fylld med hud- och hårvårdsprodukter eller en skål fylld med godis.
//Helene

• Charlotte N
  • Premium Forummedlem
  • Premium Forummedlem
Mer
16 mar 2013 13:35 #1516 av Charlotte N
Svar från Charlotte N i ämnet Priser Startmilen
Ni kan lämna priserna till Jonas eller mig på träningarna på mån- och onsdagarna i Tybblelundshallen fram till Startmilen. Eftersom det finns klasser från killar och tjejer 15 år upp till veteraner 75 år har vi behov av många olika typer av priser som passar olika åldrar. /Charlotte

• Charlotte N
  • Premium Forummedlem
  • Premium Forummedlem
Mer
17 mar 2013 16:08 #1517 av Charlotte N
Jag tar gärna emot ryggsäckar som pris. Jag har en del mindre priser som jag brukar fylla ryggsäckarna med och detta brukar vara populära priser.

• Elias Z
  • Elit Forummedlem
  • Elit Forummedlem
Mer
19 mar 2013 07:38 #1518 av Elias Z
Svar från Elias Z i ämnet Priser Startmilen
Skulle en bok kunna va nåt tro?
eller när man är inne på temat korg med diverse, så kommer i alla fall osökt att tänka på en god flaska vin men det är ju förstås när jag utgår från mig själv.

Nån som redan köpt nåt?
Fler idéer?

• Charlotte N
  • Premium Forummedlem
  • Premium Forummedlem
Mer
19 mar 2013 12:44 #1519 av Charlotte N
Visst kan en bok vara ett bra pris, men jag har en del böcker redan som är kvar sedan tidigare år!!

• Elias Z
  • Elit Forummedlem
  • Elit Forummedlem
Mer
22 mar 2013 17:43 #1520 av Elias Z
Denna tråd har ju inte fått nån riktigt bra uppslutning så för att säkra ett populärt pris som Charlotte skriver så har jag idag varit på stan och köpt en ryggsäck

Nån mer som hunnit shoppa loss än?

• Elias Z
  • Elit Forummedlem
  • Elit Forummedlem
Mer
26 mar 2013 07:26 #1521 av Elias Z
Glömde ju så klart att ta med priset igår och såg nu att det inte blir nån måndagsträning nästa vecka

Jag brukar ha svårt att få till onsdagsträningen, kan man lämna priset på tävlingsdagen? eller ska jag försöka få till en onsdag?

Nån som vet hur hallen har öppet? Kanske kan bli en inofficiell måndagsträning?

Mer
26 mar 2013 12:48 #1522 av Johan I
Svar från Johan I i ämnet Priser Startmilen
Som det står i mejlet så går det bra att lämna priset även inpå tävlingsdagen. Men då skall man meddela Charlotte innan vad det är för pris så att hon i förväg kan sortera in det till någon klass.

Hallens öppettider finns här:
http://www7.idrottonline.se/KFUMOrebroFriidrott-Friidrott/Tybblelundshallen/OppettiderTybblelundshallen/

Självklart blir det inofficiell måndagsträning men brukar sällan bli så stor uppslutning på sådant, så kanske blir att träna vid annan tidpunkt än den normala.

Själv tänkte jag köpa en brödrost (går ju inte att ha ett lopp utan en brödrost) men det föll till slut för ett fotbad.

• Charlotte N
  • Premium Forummedlem
  • Premium Forummedlem
Mer
27 mar 2013 16:03 #1523 av Charlotte N
Javisst går det bra att lämna priset på tävlingsdagen, men då måste jag få det senast vid 10-tiden för att hinna och vara säker på att priset verkligen dyker upp. Har tyvärr alltför många exempel på priser som kommer strax före start tävlingsdagen.
Så i första hand vill jag ha priserna denna onsdag eller nästa onsdag på träningen i Tybblelundshallen. I sista hand på tävlingsdagen vid 10-tiden, men då vill jag att ni skickar mail och berättar vad ni har tänkt att skänka senast onsdag nästa vecka. Då jag planerar att springa själv i år (äntligen!!!) kommer jag att göra mycket förberedelser av priserna torsdag och fredag nästa vecka.
//Charlotte

Sidan laddades på: 1.917 sekunder