Julblomma

• Charlotte N
  • Författare till inlägg
  • Premium Forummedlem
  • Premium Forummedlem
Mer
14 dec 2012 16:14 #1544 av Charlotte N
Julblomma skapades av Charlotte N
Tack för den fina, STORA julblomman jag fick på träningen i onsdags. Den pryder verkligen sin plats hemma! Jag hoppas komma igång med löpningen igen efter en två veckors förkylning och testade lite träning i inomhushallen idag. Kylan ute är inte bra för känsliga luftrör ännu. Såg att hallen har öppet de flesta dagarna under helgerna förutom julafton, juldagen, nyårsafton och nyårsdagen (om man inte har en egen tag, då kommer man in även dessa dagar) men med lite ändrade öppettider.

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
18 dec 2012 09:50 #1545 av Johan I
Svar från Johan I i ämnet Julblomma

Helene N skrev: Jag måste få tacka sååååå mycket för den underbara julblomman som jag och syrran fick av er efter onsdagens träning! Det värmer att få den uppskattningen! Under hösten har vi fått en hel del nya löpare på träningarna och de flesta av dem har varit väldigt ihärdiga med sitt deltagande och varit väldigt entsusiastiska. Sånt gillar jag!!!!
Vi kör gemensam träning som vanligt under hela nästa vecka för att sedan göra uppehåll över jul och nyår. Vi har gemensam intervallträning ons 2 jan igen. Men hallen har ju öppet vissa tider även i mellandagarna, så håll ögonen öppna i hallen på vilka tider som gäller och kom ner och träna även fast vi inte har någon officiell träning. Skriv gärna på forumet om någon planerar att köra så kan andra haka på och få lite sällskap!
//Helene

Kan väl tala för i princip alla i klubben att ni förtjänar uppskattningen. Utan ert engagemang skulle inte klubben vara sig lik. Det gäller inte bara de formella jobben som träningsschemat och tävlingsanmälningar, utan det jag framförallt uppskattar är att vare sig ni är skadade eller har dåligt med tid, så försöker ni ändå lösa det för att kunna deltaga på klubbens aktiviteter och vara med på tävlingar. Även om ni inte själva springer är ofta någon av er med och hejar på vid tävlingar, eller i träningssammanhang så förbereder ni ev. markeringar. Sådant är mycket uppskattat! Önskar att fler i klubben hade sådant intresse och engagemang. Tack!

Mer
18 dec 2012 22:12 #1546 av Bengt J
Svar från Bengt J i ämnet Julblomma
Håller med Johan!
Ett stort TACK för ert engagemang.
Det vore inte det samma utan ER!

Mer
19 dec 2012 08:41 #1547 av Mats S
Svar från Mats S i ämnet Julblomma
jag håller med Bengt; ja jag håller med Johan!!
Nilssons regerar!!

Mer
19 dec 2012 19:04 #1548 av Helene N
Svar från Helene N i ämnet Julblomma
Åh, vad rörd jag blir när jag läser alla era vänliga ord! IF Start betyder så mycket för mig och jag får så mycket tillbaka av er alla så egentligen känns det som jag gör allt bara för min egen skull - för att jag mår så bra av det och blir så glad av er alla!
Jag gör verkligen allt jag kan för att komma ner på så mycket aktiviteter som möjligt. Men ibland fungerar det inte. Idag tex - Joakim är borta med jobbet hela kvällen. Jag hade ordnat så att Måns skulle få vara med sina älskade kusiner Hugo och Filip - men så blev Måns förkyld igår och det är väl inte så lämpligt så här i juletider att sprida smittan bland andra så det blev till att vara hemma och istället fick jag till ett löp-pass på lunchen.

Jag vill passa på att hälsa er alla en Riktigt God Jul!!

Helene

Mer
20 dec 2012 07:45 #1549 av Elias Z
Svar från Elias Z i ämnet Julblomma
God Jul och Gott Nytt Löparår!!!

Sidan laddades på: 1.992 sekunder