Ultraföreläsning 12 mars

• Maria Eng
  • Författare till inlägg
  • Fräsch Forummedlem
  • Fräsch Forummedlem
Mer
20 feb 2014 21:35 #1782 av Maria Eng
Ultraföreläsning 12 mars skapades av Maria Eng
Reservera kvällen den 12 mars!
Vi har tillsammans med IF Spartacus lyckats boka in Rune Larsson för en föreläsning om ultralöpning.
Kolla mailen för mer detaljer! :)

Ultrahälsningar
Maria

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
23 feb 2014 11:02 #1785 av Helene N
Svar från Helene N i ämnet Ultraföreläsning 12 mars
Jag är varken ultralöpare eller marathonlöpare, men jag ser verkligen fram emot denna föreläsning med Rune Larsson. Jag har hört honom prata förut och det har varit väldigt inspirerande. Så jag har redan anmält mig till kvällen och hoppas att jag får träffa de flesta av mina trevliga klubbkompisar där. Detta betyder att vi inte har någon gemensam styrketräning i hallen denna onsdag utan vi träffas på föreläsningen istället.

Mer
24 feb 2014 10:31 #1791 av Elias Z
Svar från Elias Z i ämnet Ultraföreläsning 12 mars
Superintressant! Jag är anmäld! Är inte heller någon ultrakille direkt men önskar ibland att kroppen höll lite bättre så att jag kunde anta dessa ibland helt galna upptåg! Men det kommer kanske med åren när man hårdnar lite ;)

Mer
25 feb 2014 11:28 #1795 av Johan I
Svar från Johan I i ämnet Ultraföreläsning 12 mars
Håller med Elias, skall bli intressant. Jag har visserligen hört en del från honom förr, mestadels via TV eller på nätet m.m. dock. Tycker väl att det kan gå till vissa överdrifter ibland men det kan ju vara kul att höra på även det. Har lite svårt för ultradistanserna också än så länge, eller snarare är det väl att jag inte har tålamod nog att ta det så lugnt som det krävs. Behöver träna mer helt enkelt, så att jag kan hålla relativt hög fart, trots långa distanser. Då är det inga problem.

Mer
25 feb 2014 19:56 #1800 av Marie M
Svar från Marie M i ämnet Ultraföreläsning 12 mars
Jättekul! Detta ser jag verkligen fram emot! Ska bli väldigt kul att träffa denna man i verkligheten! Tack till er som ordnat att han kommer!!

Sidan laddades på: 1.711 sekunder