Kvarntorpstrappan

• Nooshin
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
28 nov 2013 14:28 #46 av Nooshin
Kvarntorpstrappan skapades av Nooshin
Hej!

Jag och barnen har kämpat på med en förkylning som gjort att jag missat träningarna, men nu mår jag bättre så jag dyker nog upp nästa vecka igen!

Ville bara passa på att berätta att jag och några kolleor ska ses den 8 dec kl 9:30 för att "besegra trappan". Man får gå/springa få eller många varv som man vill, 10 varv är den officiella utmaningen. Vi startar lugnt och tänkte se hur gånga varv vi orkar... kanske klarar vi en halvmara (dvs 21 varv) men det får vi se...

det är bara att dyka upp!
http://besegrattrappan.se/

//Nooshin

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
03 dec 2013 22:25 #47 av Johan I
Svar från Johan I i ämnet Kvarntorpstrappan
Blir nog tufft dagen efter Lucialoppet och med den snö som utlovats nu till helgen. Men det blir intressant att få en rapport sen. 21 varv skulle vara väldigt imponerande.

• Nooshin
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
04 dec 2013 10:23 #48 av Nooshin
Svar från Nooshin i ämnet Kvarntorpstrappan
ja, vi får se om vi klarar det... 21 varv är lite galet och blir det mycket snö blir det ju ännu svårare! Jag återkommer med rapport

• Nooshin
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
09 dec 2013 17:26 #49 av Nooshin
Svar från Nooshin i ämnet Kvarntorpstrappan
http://besegrattrappan.se/2013/12/09/en-lang-seg-utmaning/

Vi klarade det. Quite right bad mig att skriva till deras hemsida så vill ni får ni gärna läsa om äventyret där!
//Nooshin

Mer
10 dec 2013 11:03 #50 av Johan I
Svar från Johan I i ämnet Kvarntorpstrappan
Bra jobbat Nooshin! Imponerande!

Själv hade jag haft väldigt tufft med kylan och vädret som rådde då. Har stora besvär med att bli kall om händerna. Så även om det tagit kanske "bara" 2-2,5 timmar så hade jag redan efter 20-30 min börjat lida p.g.a. händerna. Men hade det gått att ordna med något att värma sig på vid varvning så hade det väl gått.

Kul med utmaningar, och bra jobbat som sagt!

• Charlotte N
  • Premium Forummedlem
  • Premium Forummedlem
Mer
10 dec 2013 14:48 #51 av Charlotte N
Svar från Charlotte N i ämnet Kvarntorpstrappan
Kul läsning Nooshin!
Jag tänkte på dig i söndags och trodde nog att din utmaningen skulle skjutas upp till annat tillfälle p g a vädret. Med du är segare än så!!!! Riktigt bra gjort!

Mer
10 dec 2013 19:03 #52 av Helene N
Svar från Helene N i ämnet Kvarntorpstrappan
Jätte trevligt att få läsa om sånt här av en Startare - det är segt virke i dig Nooshin! En fjällmara gör du utan vidare efter detta äventyr!

Sidan laddades på: 1.341 sekunder