Träningsdag

• Helene N
  • Författare till inlägg
  • Elit Forummedlem
  • Elit Forummedlem
Mer
16 nov 2013 12:33 #53 av Helene N
Träningsdag skapades av Helene N
Hej!
Det är 27 anmälda till morgondagens träningsdag - det är jätte kul att så många planerar att komma!
Vädret ser ju att att bli riktigt bra: sol, avtagande vind och 7-8 plusgrader. Bättre kan det inte bli i mitten av november. Det betyder att vi kommer att vara utomhus på träningspasset. Vi träffas utanför motionscentralen 9.50 så att vi kan börja uppvärmningen kl 10.00. Intervaller med inriktning på att öka syreupptagningsförmågan står på programmet. De kommer att springas på en uppmätt 800 m sträcka på grusvägar. Vi är några som kommer att träna rullskidor istället i närheten av er andra. Rikard kommer att drilla oss i rullskidteknik.
Vi duschar i motionscentralen för att sedan bjudas på mat i en kvartersgård i Björkhaga. Vi har sedan ingen inbjuden föreläsare utan vi kommer istället att delas in i grupper för att diskutera några viktiga löparämnen och få lära av varandra och få tips och råd.
Vi ses! Jag ser fram mot morgondagen!!

//Helene

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
17 nov 2013 14:52 #54 av Johan I
Svar från Johan I i ämnet Träningsdag
Det blev både mycket trevligt väder och sällskap. Träningsdagar tycker jag vi borde ha oftare tillsammans. Tack till alla som gjorde dagen möjlig!

Mer
17 nov 2013 19:08 #55 av Maria Eng
Svar från Maria Eng i ämnet Träningsdag
Instämmer med Johan, tack alla som deltog men fram för alt tack till dig Helene för ett jättebra arrangemang. Det finns så mycket energi och värme i klubben.

Mer
17 nov 2013 19:26 #56 av Maria Eng
Svar från Maria Eng i ämnet Träningsdag
Jag var inte inloggad då jag skrev mitt inlägg, och nu kan jag inte ändra. Men tack till alla igen

Sidan laddades på: 2.340 sekunder