Provträna

• Ida H
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
11 nov 2013 12:02 #57 av Ida H
Provträna skapades av Ida H
Hej! Jag skulle gärna testa att vara med på någon träning så har kollat runt lite på hemsidan. Är det så att ni tränar i Tybblelundshallen på mån och ons nu? Och vad är det för tider som gäller då?
// Ida

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
11 nov 2013 14:52 #58 av Elias Z
Svar från Elias Z i ämnet Provträna
Hej Ida!

Du är så välkommen att komma med och provträna. Vi är en glad samling löpare i olika ålder med olika ambitioner och mål med träningen!

Träningarna nu på vinterhalvåret är är måndagar med intervallträning och onsdagar med styrka och löpteknik med fokus på bålstyrka! Uppvärmd och klar börjar vi ca 18.30!

Välkommen!

• Ida H
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
11 nov 2013 18:36 #59 av Ida H
Svar från Ida H i ämnet Provträna
Okej tack! Ska se om jag kan komma på ons annars blir det definitivt nån dag nästa vecka!

Mer
11 nov 2013 18:57 #60 av Helene N
Svar från Helene N i ämnet Provträna
Åh, så trevligt med en löparintresserad tjej som vill prova på vår träning. Du är så välkommen att dyka upp och provträna med oss. Vi har som regel att man kan prova på vår träning vid två tillfällen innan man behöver bestämma sig för att bli medlem. Det kostar 60:- för att lösa ett dagskort i Tybblelundshallen, du gör det i receptionen. Om du sedan bestämmer dig för att bli medlem hos oss så får du tillbaka denna kostnad. Sedan kan man köpa klippkort på 10 ggr eller halvårskort.
Vill du veta lite mera kan du gärna maila direkt till mig, [url=mailto:helene.n@glocalnet.net">Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.[/url] så kan jag berätta lite mera.

Vi brukar träffas inför träningen på innerplan precis vid början av den sista kurvan.

//Helene

• Ida H
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
12 nov 2013 18:50 #61 av Ida H
Svar från Ida H i ämnet Provträna
Okej tack, jag skickar ett mail!

Mer
12 nov 2013 18:58 #62 av Conrad G
Svar från Conrad G i ämnet Provträna
Hej! Jag har tränat med IF Start i 3 veckor! Är super nöjd, jätte trevligt gäng och bra träning. Alla peppar varandra! Du behöver inte tveka

Sidan laddades på: 3.515 sekunder